Forum Forum anty fanˇw Tokio Hotel
Zmieszajmy TH z b│otem ]:D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

http://www.allegro.pl/item90399328__gotyckie_ biodrowki_sznu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum anty fanˇw Tokio Hotel Strona G│ˇwna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 16:54, 10 Kwi 2014    Temat postu: http://www.allegro.pl/item90399328__gotyckie_ biodrowki_sznu

Tydzie┼ä temu min─Ö┼éo 6 miesi─Öcy odk─ůd mam aparat.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ka┼╝dy d─ů┼╝y do poprawy swojego ┼╝ycia, bo tu nie tylko o sam wygl─ůd chodzi, lecz o co┼Ť wi─Öcej. i sa rysunki - a tu ulatwia nieco sprawe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy oni sa przekonuj─ůcy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcia┼éabym si─Ö dowiedzie─ç co s─ůdzicie o kursach w Europejskim Centrum Kszta┼écenia Stylist├│w.? [link widoczny dla zalogowanych] Zwracajcie na to uwag─Ö.
Ka┼╝dy sw├│j ruch koncentruj─Ö na brzuchu i p├│ki co, jest w porz─ůdku. Mam w domu dwa jadowite ptaszniki i jadowitego skorpiona... ale na sylwestra to my wszystkim pokazemy ... Kinga wytrzymasz tylko musisz byc wytrwala. I od jutra zaczynamy,ok?? [link widoczny dla zalogowanych]
Ludziska pom├│┼╝cie Szukam 2 piosenek Problemem jest brzuch i wszystko to co poni┼╝ej. Witam. witam poszukuj─Ö Pani Iwony, kt├│ra pracowala w Galaxy. Wybra┼éam m─Ö┼╝czyzn─Ö, bo nas┼éucha┼éam si─Ö, ┼╝e kobiet bywaj─ů wredne . 4. A masz jakie┼Ť fotki???Przes┼éa┼éaby┼Ť mi na priv???Usta mia┼éa┼Ť robione na ┼╝ywca czy w znieczuleniu?Pozdrawiam!
p├│┼║niej ni┼╝ OM.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jezeli sa podstawy to uniewaznienie moze uzyskac jedna strona, podobnie jak rozwod i separacje
[link widoczny dla zalogowanych]
Do objaw├│w grzybicy mi to nie pasuje, bo wydzieline mam jak najbardziej normaln─ů.. Zrobi┼éam dzisiaj test na tydzie┼ä przed @ bo nie mog┼éam wytrzyma─ç, i wysz┼éa 1 krecha..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co my┼Ťlicie o firmie Gabrielle Nails ?
nie wiem czy wiarygodna czy nie ale wierze ┼╝e biust sie powi─Öksza od stosowania tabletek antykoncepcyjnych
Ci─ů┼╝a mnie nie przera┼╝a,mieli┼Ťmy si─Ö zacz─ů─ç stara─ç o dziecko zaraz po zako┼äczaniu leczenia,ale w tej sytuacji jako┼Ť nie potrafi─Ö by─ç zbyt spokojna
Wolałabym za rok czy dwa nie powtarzać tego samego.
Niedawno za┼éo┼╝y┼éam bloga o modzie i kosmetykach dlatego mam tym wi─Öksz─ů motywacj─Ö aby schudn─ů─ç i wytrzyma─ç na g┼éod├│wce b─Öd─Ö tam opisywa─ç swoje poczynania a jak skoncz─Ö to zamieszcz─Ö zdj─Öcia z efektami mojej pracy pierwszy post jeszcze dzisiaj na kt├│rego serdecznie zapraszam
witam wszystkich,

Podpisuję się pod powyższym rękoma i nogami... [link widoczny dla zalogowanych] a ja mam pytanie czy ten lek jest tez moze w tabletkach do łykania albo jakis jego zamiennik?
Ceny te┼╝ dobre. Aksamitna nie mam zaklepanego terminu w recepcji..teraz na wizycie bardziej sprecyzujemy dat─Ö cc...ja chcia┼éabym aby to by┼é koniec lipca ale dr L powiedzia┼é ┼╝e planowane cc robi si─Ö na tydzie┼ä przed wyznaczon─ů dat─ů porodu wi─Öc u mnie wypad┼éoby na 7.08...za kilka dni bed─Ö wiedzia┼éa co i jak w ko┼äcu nie wszyscy na raz rodz─ů na zamenhoffa....tak┼╝e my┼Ťl─Ö ┼╝e si─Ö dopcham Ucieszy┼éabym si─Ö, gdybym dostawa┼éa mniej wi─Öcej tyle, ile osoby na podobnym stanowisku w firmie. I ja juz sama nie wiem... Hej hej Jesienna mamo ... [link widoczny dla zalogowanych]
Czy kto┼Ť jeszcze ma jakie┼Ť do┼Ťwiadczenia ? Przyja┼║┼ä kobiety z m─Ö┼╝czyzn─ů b─Öd─ůcych w zwi─ůzkach nieszcz─Ö┼Ťliwych to nic dobrego. wzielam 2 razy ale tak fatalnie sie czulam ze zrezygnowalam(wtedy jescze nie planowalam dzieci ale prolaktyna byla duzo za wysoka i trzeba bylo obnizyc). je┼╝eli nie macie swojej konsultantki Oriflame, a bardzo lubicie kosmetyki tej firmy lub same chcia┼éyby┼Ťcie do nas do┼é─ůczy─ç, to serdecznie zapraszam: Wiem, ┼╝e jest silnym lekiem... Alice, po co Oni to robi─ů.....Sam m├│wi┼é, ┼╝e skoro mam kogo┼Ť, to nei ma to sensu i skoro przysz┼éo┼Ť─ç widzimy inaczej, to musimy to zako┼äczy─ç...a teraz ju┼╝ mu nie przeszkadza nic??? Laska to ze mnie nigdy nie by┼éa, ale teraz mam 81kg wagi 165cm i nic nie moge schudn─ůc.
5875659 lub prosze o kontakt inne dziewczyny ktore mialy robione piersi u tego doktora
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
23.

nie moge od niego odejsc bo mi grozi ze dziecko zabierze do Turcjii.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kobiety nie b├│jcie si─Ö, bo to jest w 90% klucz do bezsenno┼Ťci w okresie klimakterium, tylko musi byc zachowana ┼╝elazna dyscyplina kontroli lekarskich .Istniej─ů z┼ée teorie pokutujace od dziesi─Öcioleci, utrwalone przez konserwatywnych lekarzy, ale moje kole┼╝anki stosujace HTZ s─ů zachwycone, bo ┼ŤPI─ä , starzej─ů si─Ö du┼╝o wolniej i ca┼éy czas maja ochote na seks.
[link widoczny dla zalogowanych]
tez nie lubie marysi
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanie, zapisałam się na obcięcie do salonu MARGINESS w Katowicach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Organizm zanim spali wi─Öc t┼éuszcz musi spali─ç W─śGLOWODANY a pozbawiaj─ůc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z forow zagranicznych, gdzie regularnie aktywnie przebywam, wiem,ze lewatywy sa stosowane przez wielu aktorow i aktorki oraz modeli i modelki oraz gwiazdy estrady aby poprawic swoj wyglad. [link widoczny dla zalogowanych] ja mam drugi dzien i coz wszystko mnie bardzo kusi jak nigdy pojawiaja sie nagle w domu slodycze ale twarda jestem, dzis mialam rano mdłosci ale przeszyły, pijr kawe nie wiem czy wolno ale nie szkodzi ona tak bardzo, i pije herbate ze słodzikiem bo tak to pewnie nie wytrzymałabym
usunęłam ósemkę w sobotę (31.03) zapłaciłam 250 zł. Ja mam orbitreka Kettlera od powniedziałku (26 II) i od poniedzialku ćwiczę na nim codziennie okolo 60-65 minut (codziennie 20 km i ok. html Do Hot Girl A Ty trochę się uspokoisz, bo pewnie najgorsza jest niewiedza, to że nie wiesz czego się spodziewać. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich cierpi─ůcych Witam ! w TAD MARKET ) i rozczesuj─Ö szczotk─ů. Mialam male, drobne ale ksztaltne usteczka, teraz mam fajne, normalne usta. Moze juz ktos proponowal, nie cyztalam wszytskich wypowiedzi. Hej Julia z blizna jest okej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mieszkam w canada od6 lat ciesze sie ze zniesli wizy ale jestem wiecej niz pewna ze za to wstwia cos innego bedzie wiecej kontroli kto wie moze i lapanek dlatego ze wciza wiele osob zostaje w canada po wygasnieciu wizy w przyrodzie nic nie ginie a szczegolnie tutaj.iillililii chcesz przyleciec tutaj zbadaj dobrze grunt musisz miec troche kasy miejsce zeby sie zatrzymac pamietaj ze urzenik na lotnisku ma pelne prawo cie o to zapytac ile masz kasy gdzie sie zatrzymac np bedzie chcial numer tel osoby u ktorej sie zatrzymasz i jesli mu sie cos nie spodoba to moze cie cofnac zpowrotem do samolotu i te kontrole na pewno beda drobiazgowe jak powiedzialam wczesniej w przyrodzie nic nie ginie mysle ze juz niedlugo uslyszymy o polakach cofnietych zpowrotem do samolotu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

5 dni przygotowania (bo tyle zamierzam) stosujac sie do zalece┼ä ┼╝ywno┼Ťciowych, za wyj─ůtkiem jedynie kefiru, a je┼Ť─ç do ko┼äca po 1000-1500 kcal...
[link widoczny dla zalogowanych]
Raz jeste┼Ť jedn─ů osob─ů, raz drug─ů i trzeci─ů, czy jeste┼Ťcie naprawd─Ö tak kiepskim salonikiem ┼╝e do tego stopnia musicie si─Ö posuwa─ç, czy te┼╝ my┼Ťlisz ┼╝e jeste┼Ť taaaaaaaaaaaaaki sprytny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
13 wyplate placa na swieta....widze ze tez bez jezyka sobie radzilas?
[link widoczny dla zalogowanych]
Allegra...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

M├│j kolega te┼╝ nie wie ile bedzie jeszcze czeka┼éa na wyrok. [link widoczny dla zalogowanych] nigdy nie widzia┼éam nawet zeby ten pajak robi┼é jakies sieci, lubia siedziec pod szaf─ů, albo w r├│┼╝nych stertach smieci...
a ja też chciałabym mieć mniejszy.. Zrozumialam, ze to zalezy ode mnie. Wiecie co... Chodzi o cos zupelnie innego Atkins w swoich ksiazkach podkresla caly czas zeby wegle rozbijac na porcje w ciagu calego dnia. o zgrozo! [link widoczny dla zalogowanych]
Fryzjerka powiedziala mi, ┼╝e to niemo┼╝liwe i mog─ů mi wyj┼Ť─ç ┼╗├ô┼üTE pasemka. Mi┼ée panie, u┼Ťmiechni─Öte, salon zadbany, czysty! te┼╝ mam kr─Öcone w┼éosy... Dzi─Öki Marla,ksi─ů┼╝ka ju┼╝ jedzie do mnie Richard Marx to jest akurat dno! Nie wiem od czego zacz─ů─ç! PA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kt├│re tak nie niszcza wlosow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
majerankiem ,kminkiem,rozmarynem itp jak kto lubi.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum anty fanˇw Tokio Hotel Strona G│ˇwna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin