Forum Forum anty fanw Tokio Hotel
Zmieszajmy TH z botem ]:D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

śmigam na 1 na początku, później na 2 (nie chce zbytnio

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum anty fanw Tokio Hotel Strona Gwna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 2:30, 06 Kwi 2014    Temat postu: śmigam na 1 na początku, później na 2 (nie chce zbytnio

Chodzi mi nie tylko o kulturę czy życie ludzi ale o to jakie sklepy warto tam odwiedzić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bez przesady, zatrudniać ludzi specjalnie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to chyba tyle, niby nie odkrylam ameryki, ale zawsze cos [link widoczny dla zalogowanych] dzidzie piernik ale meza ma fajnego !!!
Mam 3 letnią córeczkę Nikusię jest cudowna bardzo grzeczna i kocham ją jak nikogo na świecie. moga byc proste ale dzwony always forever -60 g kwaśnej śmietany z 2 łyżkami kawioru czarnego lub czerwonego Gdyby nie bylo problemu finansowego, to pewnie od razu bym sie przeprowadzila,ale niestety moje islandzkie oszczednosci juz dawno sie skonczyly. pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
mysl o sobeie tylko pozytywnie, w koncu uweirzysz w to i facet sam sie za toba zakreci. Co do Carlo Biani to chyba ruszą z opóźnieniem, słyszałam od dziewczyny która będzie pracować na recepcji, że otworzą pod koniec lipca - jakie s problemy z magistratem. Dekoloryzjacja nie boli i nie zabija włosów. Hej dziewczyny, mam pytanie, biore bromek juz 2.5 miesiaca, i raz lekarz mi powiedzial ze jak zobacze 2 kreski mam odstawic lek i przyjsc, a pozniej na nast wizycie uslyszałam, ze mam o niczym sama nie decydowac-przyjsc i dopiero sie zdecyduje czy dalej brac czy nie... będę jego stałą klientką!!!!Pozdrawiam Spróbuję więc teraz drugiej opcji, czyli sb Sowanar
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

koleś z scorpions jest ładniejsza od obu razem wziętych
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki, w sumie o tym nabiale po poludniu nie pomyslalam pozdrawiam Natomiast gdybym kiedykolwiek doszla do wniosku, że nie mogę być szczęśliwa to na pewno natychmiast bym z tego zrezygnowała - życie jest za krótkie by je marnować na bycie nieszczęśliwym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co do tego watku to wole żele dzieki za link.

tego samego celu . [link widoczny dla zalogowanych] a ja proponuje jako pare pania Tyszkieiwcz i pana Wodeckiego , a w jury posadzilabym w zastepstwie Wojewodzkiego i Szczuke.
Tak samo jest w przypadku łokcia. Witam. Kobako jeszcze nie wyjechałam, muszę do soboty czekać, ale zleci. A tak poza tym to jak wprowadzicie se jakąż dietę to też uważajcie bo nie wszystkie są takie idealne. Teraz w maju robie mature , biore ukochaną i spadam jak najdalej !! [link widoczny dla zalogowanych]
hmm a jak z pensja ??? Ktoś przedemną napisał zeby nie sugerowac sie opiniami dziewczyn na forum tylko pytac znajomych które sa już po zabiegach. przeciez zarowno on jak i jego panna nic soba szczegolnego nie przedstawiaja,a to ze sa lansowani to ich wielkie szczescie w ogolnym nieszczesciu naszego rodzimego show biznesu! A po ćwiczeniach obowiązkowo solidny masaż pasami wibrującymi.Swietnie ujędrniają wyszczuplają i mięśnie tak po ćwiczeniach nie bolą polecam. JADE TAM 20.06 I 10.09 JADE DO NOWEGO JORKU, ODWIEDZIC RODZINE. Wiecie może o kogo chodzi? Nr konta:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam stronewww.bydziubeka.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj dokładnie opisałam wszystkie metody jakie stosuję do walki z cellulitem także zapraszam:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

San solo - San Damiano [link widoczny dla zalogowanych] men at work -down under
Czesto sie zdarza ze po godzinach pracy pytaja o pomoc, bbsitting itd nie placac za nadgodziny. Jedno stwierdze na poczatek strasznie tu drogo !!!!!!!!!!!!!!!! Fryzjerka która ścinała mi włosy w ogóle nie słuchała tego co do niej mówię. Pozdrawiam wszystkich Witaj [link widoczny dla zalogowanych]
3. czy podczas oczyszczania bolała was głowa? Trzeba zrobić badanie na czynnik krzepliwości krwi! Efekty marne, bliznowiec troche zmalał i zbladl. Jeżeli masz dość samotnoście to możemy to zmienić. ale jak ją ostatnio zobaczył na jakims koncercie w tv.....to zamarł. Co do wagi - ważę, ile ważę, 58 było po Nowym roku, ważyłam się z ciekawości i mąz mnie nastraszył, że tyję.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na pocieszenie dodam, ze Niemcy sami bardzo czesto nie wiedza jaki jest rodzajnik...
[link widoczny dla zalogowanych]
ja czuję. Tutaj masz wyniki moich poszukiwań:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem mamą 18-miesięcznego synka i chętnie zaopiekuje się Państwa pociechą od zaraz od poniedziałku do piatku, mieszkam przy ulicy Lubuskiej, dzielnica Fabryczna, w tym, że opieka u mnie w domu ze względu na mojego skarba, jeśli są Państwo zainteresowani to proszę o odpowiedz. [link widoczny dla zalogowanych] zaczynam z wami
Wierze ze tym razem sie uda. Niedawno założyłam bloga o modzie i kosmetykach dlatego mam tym większą motywację aby schudnąć i wytrzymać na głodówce będę tam opisywać swoje poczynania a jak skonczę to zamieszczę zdjęcia z efektami mojej pracy pierwszy post jeszcze dzisiaj na którego serdecznie zapraszam Podobnie jak wiekszosc z was , sadze ze poradze sobie sdama, jest to strasznie trudne...bo wszsytkich okłamuje i kiedy mam chwile słabosci ,nie ma kto mnie wesprzec ...ale ja juz jestem w takim stanie ze moje złe samopoczucie bierze gore nad psychika! jechac? Myślę,że takie maluchy to szybko by zapomnieli. [link widoczny dla zalogowanych]
Moje naturalne to taki jasny brąz...może ciemny ale nie bardzo. 2.makaron szpinakowy czepiasz sie szczegolow,tego ze zjadlam gdzies jakas literke zamiast normlanie odpowiedziec na pytanie. Dziewczyny, dziękuję Wam za odp. rozszerzasz c*pke tak, zeby lehtaczka byla na wierzchu i celujesz woda. mi mozecie oddać ja chetnie przyjme I niestety mial racje.
[link widoczny dla zalogowanych]
bezskutecznie albo skutecznie na chwile.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 2:31, 06 Kwi 2014    Temat postu: mam juz dreszcze a poza tym zadnych innych skutkow ubocznych

g7ky0f8z0b52q42ut 78c8bnpwthtuv xbwrgomadq
[link widoczny dla zalogowanych]
Najczęstsze przyczyny powstawania objawów składających się na zespół cieśni to:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedyś Ty szukałeś informacji teraz Ty pomóż innym i opisz swoją historię i podziel się swoim doświadczeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

brak chęci przekazania wiedzy przez prowadzącego? [link widoczny dla zalogowanych] Jestem bardzo nie zadowolona, i żałujepieniedzy wywalonych w błoto .
i jego nowej żony Anki - Etiennette bejba ty lepiej tego nie robić, bo potem załować. Czy do bicia ? jpg Dajcie znać jak byście coś wiedziały ??? [link widoczny dla zalogowanych]
Śniadanie: Stawiają na kreatywnośc! - wiktoria ty mała k... Czy mam dalej brać te tabletki, az w końcu nastąpi? Zawsze po ćwiczeniach rozciągam dodakowo mięśnie, robię skłony w bok, z obrotem i bez, ale nie sądzę by same te ćwiczenia powodowały takie zakwasy na boczkach. PS. Qween
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I nie ma dla mnie znaczenia, że czekoladę zagryzam ogórkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
slyszalam ze nawet z samej glowki kapusty i cebuli mozna ugotowac i tak samo odchudza? czy to dobry sposób odchudzania?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No wlasnie, jesli ma zlamana noge, to zrob oklady z waty ciepla woda na jej paznokcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

aura super że Wam się udała pogoda, wypoczywajcie ile atrakcji ! [link widoczny dla zalogowanych] Sa dni ze wierze ze kiedys bede szczesliwy z wygladu tego meiejsca, dzialam, smaruje ja, chodze na lasery, szukam w internecie sposobu, ludze sie..
u nas dzis cieplo pojechalam na wyniki dodatkowo umowilam sie z kolezanka wrocilam na wieczor jutro rowniez dzien u kolezanki dzieci beda szalec milego wieczorku padam juz [link widoczny dla zalogowanych] Zastanów się!!!!!! Denerwujecie sie jak na zachodzie myla was z rosjanami lub czechami? Nastepnie to juz bylo tylko wysylane CV gdzie sie da i chodzenie na rozmowy. [link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy byłam maleńka, lekarze zawyrokowali, że nie będę mogła chodzić, a w najlepszym razie jak nie wózek to kule.. Kazdy normalny czlowiek liczyłby na dobra pogode ale ja po prostu w takiej sytuacji mam jeszcze gorszy humor, mam sama żal do siebie za to wszystko bo to z mojego powodu mam ta blizne bo oparzylam sie wrzatkiem kilkanascie lat temu a teraz płace za błedy z dziecinstwa ktorych nie bylam w stanie kiedys pojąc. wypisują w drugiej dobie po porodzie, a moje dziecko dostało w 4 szalenie wielkiej żółtaczki i było bliskie przetaczania krwi... Nie lubie takich kretynskich postow. Poza tym jego dostępność mailowa i telefoniczna- niewiarygodna. Nie chcial abys glodna byla 4 dzien -jedz owoce pij maslanke, duzo wody i zupe.W tym dniu twuj organizm potrzebuje potasu proteun i wapnia.Tracisz ochote na sladycze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale ty najpierw odaj cene
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja juz niewiem co mam robic...!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pomoc dla początkujących
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zgłoszenia pod numerem telefonu 032 2000 215 lub numerem 071 342 73 62. [link widoczny dla zalogowanych] skurcze już dość silne, a że najedzona byłam, to miałam co \wyrzucać\ Nagle do wci wchodzi salowa z papierem toaletowym, podchodzi do mnie i zaczyna wymieniać...
Na 100 g. Wyjdzie na pewno coś z tego! Zamykałam , otwierałam , wyciągałam jedzenie i chowałam - jak świr!!! Czy mogłam zajść z ciąży ? Inaczej; [link widoczny dla zalogowanych]
Mnie pani doktor zalecila brać przez 10 dni rano i wieczorem. Witam, tydzień temu miałam górną siódemkę leczoną kanałowo bez zatruwania. ja bym nie laczyla z czarnym... syfa i zalecono jak najszybciej zrobic badanie CA-125(płatne),nie wspominając o Gravistacie(może ze względu na wiek..?Mam 19lat)... Ja tez mam ten problem! ze str. Niewiele współczesnych jej kobiet moze jej dorównać - a ze współczesnych żadna nie ma na to szans.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja wam mówię- najlepiej rozjaśnić i po sprawie.
[link widoczny dla zalogowanych]
hej mam pytanko 3 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moje zdanie sie nie zmieni, bo juz myslalem tak po twojej stronie opinii i teraz po odwrotniej, kilka razy zmienilem zdanie bo zgadzam sie nie mozna diskriminowac ale w koncu widzialem co sie dzieje w praktyce a nie z teorii. [link widoczny dla zalogowanych] Jak ochłonęłam poszłyśmy sie lizać nago do basenu.
jst zasada żeby było lepiej musi być gorzej,często leki tak działają zwłaszcza te naturalne że wyżucają chorobę na zewnątrz i stan pacjęta przez jakiś czas pogarsza się,trzeba wtedy przeczekać zmiejszyć dawkę ,nie twierdz że wtym przypadku tak było lecz tak bywa ,np.jeżeli mamy gorączkę to konwencjonalnie zbija się temperaturę,natomiast gorączka jest po to żeby się bronić przed chorobą nalży się wtedy wypocić z toksyn wziąść coś napotnego np.lipę ,,wszystko oczywiście z wyczuciem,,natomiast konwencja zatrzymuje toksyny które kidyś dadzą znać o sobie ,lub bdą nas podtruwać ciągle .mój przypadek oczyszczałem wątrobę och miałem tam chyba zkilogram smieci gdy to poruszyłem zaczęło dostawać się do kri czułem się strasznie potem konswkwetnie czyściłem i jest dobrze [link widoczny dla zalogowanych] ,6432,0,antykoncepcja-hormonalna-a-nowotwory NIECH się nie wypowiadają dziewczyny które dopiero kupiły cherbate czy dziewczyny które stosują zaledwie trzy,cztery dni. Nudzę się jednak potwornie. to ile tluszcz spale przy tym odchudzaniu ????????? [link widoczny dla zalogowanych]
Byłam w ECK w Pruszczu gdańskim i jak koleżanka nauczyłam się bardzo dobrze. Plamy z rdzy!!! Śpiewa tą piosenkę mężczyzna. cześć oczyszcona Ja dzis zaczynam piaty dzien diety. Taylor Siwft. nie wazylam sie jeszcze bo to wa wczesnie ale dzis zauwazylam ze moje pantofle sa jakies \luzniejsze\.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-ponadto ważne są także Twoje oceny na świadectwie, bo tutaj nie ma egzaminów wstępnych, czyli kierunkowych /np.z biologii jeśli medycyna/, poza jęz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 2:33, 06 Kwi 2014    Temat postu: gratuluje dziewczyny utraty kg

nie wiem musisz wyprobować różne bezpieczne oczywsicie techniki..
[link widoczny dla zalogowanych]
Same domysły... ******************************************************** ***************************
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciąża mnie nie przeraża,mieliśmy się zacząć starać o dziecko zaraz po zakończaniu leczenia,ale w tej sytuacji jakoś nie potrafię być zbyt spokojna [link widoczny dla zalogowanych] Długo sie wachałam nad tym czy tu przyjezdzac,[ bo moja rodzina była juz tu wcześniej] ale miałam juz dosc pracy za 800 złotych, a teraz nie wiem czy dobrze zrobiłam.
Przepraszam że dopiero teraz, ale lepiej późno niż wcale discoboys-b1 for you (partick alavi remix) o matko szał!!!!!!! siemka,możliwe że pracujemy w tych samych Trade więc ja Wam powiem że pracuję na Śląsku może ktoś jest z tego samego regionu. ja też próbowałam, ale lekarz polecił mi Meridię. Gdy widzę włochatego, tego grubego... [link widoczny dla zalogowanych]
Nie zebym miala komorke czy laptop ale zawsze prosza zeby wszystko wylaczyc ? Adriana Lima ma cudne, ale takiego efektu raczej na pewno nie osiągnę, a nie chciałabym wyglądać,jak Lolo Ferrari, tudzież partnerka życiowa Liroy\'a, Joanna Krochmalska. Bardzo, bardzo fajny facet . Im szybciej sie ruszamy tym szybciej dojdziemy, wiec czasami wypada zwolnic i dac temu wszystkiem i wszystkim odpoczac ( chodzi rowniez o sasiadow ktorzy sciszaja telewizor i podsluch*ja a pozniej przez dwa dni nie odpowiadaja dzien dobry ) Czeste zmiany pozycji powoduja, ze sa chwile przerwy, ktore wplywaja pozniej na przedluzenie stosunku. ;p Ja zawsze wychodze zadowolona mi podac linki zezdjeciam ja to ma sie cwiczyc ba ja nic nie kumam i nic mi sie nie otwiera
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Koniec rozmowy

Z tego co napisalas wnioskuje,ze byla to umowa na przedplaty.
[link widoczny dla zalogowanych]
obawiam sie ze ten 7 tom to bede czytac jakos tak na sile...juz czuje ze bedzie jak trzy tomy wladcy pierscieni w jednym (zeby nie bylo: Farbowane na ten kolor od dawna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.imdb.com/gallery/mptv/1385/0758_09 95.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja w to gralam jak bylam w podstawowce [link widoczny dla zalogowanych] Zobaczymy jak z ta kawa bedzie u mnie czy pomoze.
proces witamina C zwiększa wyraźnie wchłanianie żelaza, a dobre jakościowo białko sprzyja przemianie b-karotenu do witaminy A. syna karmiłam piersią dla małej dwa razy ściągałam pokarm i mąz woził do szpitala bo połozne mówiły,ze dla takiego maleństwa każda ilośc mleka mamy jest bardzo wazna, Ania_Szycha tu zajrzyj to samo teraz dzieje sie w mysłowicach jedna wielka ku.. [link widoczny dla zalogowanych]
;p Te 11 tygodni to strasznie długi okres dla mnie codziennie myśle o tym czy sie uda, czy wszystko będzie dobrze, czasami się bardzo denerwuje. Jeśli szukacie bdb kosmetyczki w Warszawie w Centrum polecam p.Iwonkę na ul.Pięknej(salonPiękne Włosy)-obok pl.Konstytucji,wysoki profesjonalizm,indywidualne podejście do każdego klienta i szeroka gama zabiegów,bdb ładny kameralny gabinet,jestem jej stałą klientką od kilku lat.Warto!!! Od kilku dni drętwieje mi palec lewej ręki,właściwie to on jest non stop zdrętwiały.Tak czuje ze to sie rozszerza coraz bardziej na drugi palec i w kierunku dłoni. Przebiłam 27 wrzesnia a 28kompałam sie w wannie babka mipozwoliła ale jak tak czytam to se bede brała prysnice I czy odstawić maść????????????????? Tel. wiec cukier w diecie musi byc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No ja przemywam sobie ranke najpierw rumiankiem, potem poprawiam spirytusem salicylowym, a na sam koniec smaruję sobie troszki maścia od mojej kolezanki, bo Tribioticu niestety jeszcze nie zakupiłam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Interesantka Ty nie robiłaś na razie USG chociażby stwierdzający czy pęcherzyk ciążowy jest w macicy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja też jestem w trakcie brania Gynalginu,jeśli można to nazwać wogóle braniem,bo ja tego wcale nie mogę sobie zaaplikować ta beznadziejna tabletka nie wchodzi!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

.....................................Woda Mineralna............................... [link widoczny dla zalogowanych] Jakiś czas temy przestałam farbować farbą, wracam do naturalnego koloru przy pomocy szamponetek.
i miałam 1,5 tyg. Kazdy moj znajomy mi mowi ze nie zasluguje na takiego co mi szacunku nie pokazuje. 5. Życzę Wam szczęśliwego rozwiązania. You'll be dancing with him too before the night is over [link widoczny dla zalogowanych]
A może to jest tak, że po głodówce wrócę do mojej ocbecnej wagi, no powiedzmy minus 2 kg nawet by mi się spodobało Tak naprawde odchudzac mozesz sie zaczac wlasnie teraz. Ktos byl ostatnio w salonie u nich? Kierując się dobrymi opiniami z internetu i prestiżem nazwiska firmującego salon, udałam się sama na oczyszczanie do salonu urody p. Pozdrawiam Jestem po 30, rozwiedziona, jestem z Kielc, piszcie dziewczyny na maila [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam ona ma małepiersi!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
biore drugie opakowanie a w zapasie mam jeszcze trzecie bo jest promocja-zamiast 40, 60 kapsułek za 139 zł w aptece internetowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

łokieć raczej nie dolega
[link widoczny dla zalogowanych]
proszę o odpowiedz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czekam , więc na Twoje słowa [link widoczny dla zalogowanych] Ktoś pytał o blyszczyk Bielendy Sexy Look, a wiec ja uzywam, ale efektu nie ma.
Mysle, ze koszt takich dwoch blizn to byloby ok. Na pomoc nie można liczyć a nawet moga zaszkodzic, panuje falsz, zazdrosc i szerzy sie k... Mieszkam tu od 10 lat i wiem doskonale jak trudno o prace. - mam podziurawione zęby, kruszą się ( dentysta pytał czy zażywam jakieś leki) dlaczego uważacie ,ze nie miała takich wymiarów?Wszystko jest mozliwe ja mam 170 i 69kg i o dziwo jestem szczupła,mój facet jak zobaczył był zszokowany,ze tak dużo ważę,wogóle tego nie widac [link widoczny dla zalogowanych]
Są tacy ludzie, co potrafią takie farmazony na rozmowie gadac, to co pracodawca chce usłyszeć i myślę, że dostają tą pracę, mówiąc jakieś 30% prawdy. ja juz po porannych 50 minutach o 18.00 kolejna jechanka 5 mies) doszły do pełnego C. czym mogłabym sie zabezpieczyc??? A może już coś przetestowałaś. Huraaa!!!!! pewnie nie w tym bjuti exprez nie odbyli kursu autoreklamy i teraz mają antireklame hehe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 12:23, 07 Kwi 2014    Temat postu: nie wiem ile mają wzrostu a tym bardziej ile ważą, ale b

po pewnym czasie dowiedziałam sie że dla alergików lepszy jest akryl (zaliczam sie) teraz będę robić akryl ale mam sposób od manikiurzystki na warstwę akrylu nałożyć żel i powinno być Superrrrr......
[link widoczny dla zalogowanych]
sery pleśniowe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej [link widoczny dla zalogowanych] Ja gdzieś czytałem, że w Chinach ten zabieg jest popularny i mogą wydłużyć kość na max 10 cm.
Trzymam kciuki. szukam kosmetyczki w pobliżu Piekar Śląskich (Bytom, Tarnowskie Góry, Radzionków itp.) która zajmuje się depilacją woskiem I oto nadszedł ten moment. Chyba sporo, skoro piszesz, że czwórki już wyszły. już kanapy w takim stanie, że wstydziłam się przed gośćmi, a dywany były jeszcze [link widoczny dla zalogowanych]
Elpida, bądź twarda! wszystko wymieszać i polać tłuszczem ,który został z wytopinego boczku Napiszcie na czym ta dieta polega!!!!Plissekk DZIEWCZYNKI PRZECZYTAJCIE TO !!! Jestem z Wałbrzycha. Daj sobie szanse i powiedz mu o wszystkim!! w obu przypadkach płytka jest bardzo zniszczona,no ale cos za coś
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiepski argument!
[link widoczny dla zalogowanych]
ggggg dzieki ale u Ciebie nie bylo zadnych komplikacji po zabiegu, prawda? Wręcz przeciwnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie w domu problemy tarczycowe są niestety na porzadku dziennym,sama jednak sie jeszcze nie badałam... [link widoczny dla zalogowanych] jednak za nim zaczelam go stosowac dostalam na drugi dzien okres.
ona, na brodzie chyba ciezko usunac, bo skóra jest tam napięta. W prawdzie jeszcze dziś nie jadłam ale zaraz biegnę podgrzać Ja się dziś rano ważyłam i po 3 dniach - 1kg. Jest mnóstwo kursów fryzjerstwa ja ostatnio zapisałam się na taki [link widoczny dla zalogowanych] stylizacji/kurs-fryzjerstwa-120-h-lekcyjnych-juz-od-1299-zl- 20 Wasza atrakcyjnosc wzrosnie!!!! nie ma takich zastrzyków, smaruj bliznę maścia silikonową i masuj parę razy dziennie, za parę misięcy powinna być blada i płaska. [link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie dokladnie jedziesz i rozumiem, ze na stale?, czy moze jakis kontrakt czasowy? ja byłam zdecydowana ale nie ma słowa o tej pani dr w interenecie, zero opini zero zdjęc jej prac wiec spanikowałam.... Przede wszystkim ciezko jednak kupic przez net. Przykro mi ale to niemozliwe Jeśli nie nosisz na codziń spudnic, bo żle się w nich czujesz, głupio bedziesz wyglądać. do maksinek: co sadzicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w piątek kiedy wziełam 1 Lide przeszl wieczorem znajomi z alkoholem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nawet nogą nie ruszyłam, a wyglądam jak lady fitnes. Raczej chyba zdecyduje sie na mezorerapie podobno skuteczniejsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam serdecznie i dzięki za tę wypowiedź. [link widoczny dla zalogowanych] ja tam uwazam, ze jesli ktos wczeniej w ogole nie cwiczyl brzucha to i tak efekty bedzie mial nawet jak sobie zrobi dzien przerwy podczas treningu i bedzie cwiczyl nieregularnie, bo i tak wysilek zawsze jakis jest.
Ale welur o ile dobrze pamietam od conajmniej 3 lat nie jest modny... Ja rodziłam już jakiś czas temu, w PSK, poród wyglądał super na eko sali, wszyscy byli mili i pomocni, jednak już po porodzie warunki są gorsze, bo jeśli chodzi o opieke w trakcie to perfekcyjna...jednak pobyt z dzidzia w szpitalu to okropność-radź sobie sama!!!! albo robicie albo zmiencie prace!!!!!!!!!!! Do takiej zieleni bardzo pasują brązy ale takie czekoladowe Wysoka prolaktyna to nie wyrok [link widoczny dla zalogowanych]
Treść tego postu jest skierowana do anny 6, a raczej Pani Aleksandry. w ogóle nie mogę się w tym ogarnąć. jon bon jovi always Jednak, jesli myslisz o wolnych tancach to w 2 miesiace na pewno dojdziesz do takiej sprawnosci , jesli to maja byc szalenstwa na parkiecie to watpie W razie pytań lub wątpliwości, napisz do mnie. Jest mi bardzo dziwnie... co sie dzieje ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy udalo mi sie zasnać, budzilam sie z drgawkami, dostawalam szału, nawet stać nie mogłam, nie mowiac o leżeniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdro
aaa nikt mi nie odpowiedzial na moje pytanie buu ;p

Zastanawiam sie co jest nie tak ze mną że po2 m-c mam już nawrót.
[link widoczny dla zalogowanych]
- a w biodrach tyle co J.Bergmann, J.Flank, E.Wachowicz i A.Spieczyńska (.......) jestem po 3 dniu i widzę efekty już!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cześć wam. [link widoczny dla zalogowanych] witam, trzy tygodnie temu miałam u dr Bromy powiększane piersi własnym tłuszczem jestem zachwycona efektami piersi są powiększone o trzy rozmiary i dr powiedział że już takie zostaną.
:> Na twoim miejscu wkręciłabym sie jako darmowa siła robocza do jakiegoś ruchliwego salonu po to by sprzątać muć głowy i zamiatać a jak będzie trzeba to pomagać zacząć coś robić-np czesać lub strzyć,nakładac farbę -no wiez tak jak to jest w przypadku praktykantów! Miłego dnia I mam malutki i bardzo gładki brzuszek. Fryzjerka [profesjonalna /matrix] pozwala mi tylko na odrosty.... [link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez mam ten problem! (35dni?) julii,jaki to kurs? blondynke czy czarna..ja ta pierwsza chciaz jestem za brunetkami przewaznie Kawałki tej cytryny - nasiąkniętej octem - kładźcie na mięso codziennie lub co 2 dzień. W nocy budzi mnie ból tej ręki, nie mogę znaleźć odpowiedniego ułożenia, czuję, że przy pisaniu jest jakieś zesztywnienie tej ręki, mięśnie jakoś mnie ciągną. a kto powiedział ze ona jest panna mloda ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum anty fanw Tokio Hotel Strona Gwna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin