Forum Forum anty fanˇw Tokio Hotel
Zmieszajmy TH z b│otem ]:D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Zony turkow piszcie.....!!!!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum anty fanˇw Tokio Hotel Strona G│ˇwna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 7:00, 04 Kwi 2014    Temat postu: Zony turkow piszcie.....!!!!!!

no to zosta┼éy┼Ťmy same na jaki┼Ť czas kabako
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałam bez wspomagaczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo Gravistat przepisuj─Ö si─Ö osobom, kt├│re potrzebuj─ů wi─Ökszej ilo┼Ťci hormon├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Ciao,
┼╝ycze Ci wielu ┼╝yczliwych ludzi obok Ciebie, du┼╝o szczerego usmiechu W bodajze przdeostatnim odcinku byla taka smiszna baba, miala chyba 38 lat a wygladala na 50! Potem za tydzie┼ä w pi─ůtek zwi─Ökszy─ç do 1/2. Zasz┼éam w ci─ů┼╝─Ö bez problemu, \za pierwzym razem - by┼éo super - miielismy dom i nic nam nie brakowalo, Posz┼éam do lekrza - potwierdzenie - jest Pani w ci─ů┼╝y 5 tydzien - druga wizytyta 9 tydzien SRDUSZKO JUZ NIE BI┼üO -mys┼éa┼éam ┼╝e dotyczy to wszystkich tylko nie mnie i co TOKSOPLAZMOZA !!!! To pewno z tego powodu. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiami do napisania Wida─ç, ┼╝e stara si─Ö, ┼╝eby pacjentka nie by┼éa skr─Öpowana i aby zrozumia┼éa i czu┼éa, ┼╝e po prostu jest u lekarza, kt├│ry wykonuje prac─Ö, a nie u jakiego┼Ť zbocze┼äca. o co mam by─ç zazdrosny ???? [link widoczny dla zalogowanych] Cze┼Ťc dziewczyny kurcz─Ö zastanawiam si─Ö nad t─ů diet─ů naprawd─Ö zale┼╝y mi schudn─ů. Po pierwszych dwoch tygodniach to styl zycia a nie dieta. dziekuje - przepraszam za bledy jakoze pisze z anielskiej klawiatury...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]

Gruba, a jak twoje efekty i samopoczucie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Sam zabieg to piku┼Ť. powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kurde [link widoczny dla zalogowanych] Wyciskam i pij─Ö ┼Ťwie┼╝e:
A mo┼╝e to za wcze┼Ťnie ? za pare dni wyjezdzam zagranice do pracy Sama podjelam taka decyzje, jak najbardziej sama tego chcialam...Tylko nie wiem czemu jakos tak mi przykro?? Mo┼╝e pod koniec tygodnia zlec─Ö z tej znienawidzonej jedynki z przodu? black-carmen- jako┼Ť nie widz─Ö jaki┼Ť skutk├│w ubocznych na opakowaniu jest napisane , ze 2 tabsy dziennie ja biore jedn─ů.Poczyta┼éa troch─Ö w necie i faktycznie opinie ma kiepskie wi─Öc j─ů przestan─Ö bra─ç dam rade i bez tego. razem wychodzi okolo godziny cwiczen aerobowych.. [link widoczny dla zalogowanych]
Pom├│g┼é broku┼é i szpinak zapcha┼éam si─Ö nimi i jako┼Ť mi przesz┼éo. Jeszcze jutro i b─Ödzie z g├│rki. Tak zrobione tipsy ┼╝elowe trzymaja mi si─Ö bardzo d┼éugo na paznokciu, przewaznie bez problem├│w 2 miesi─ůce mimo wielu prac wykonywanych w domu i nietylko, od siebie polecam ┼╝el Black Prince, odrosty dopelniam i jest bardzo fajnie Wymy┼Ťli┼éam patent na krzyw─ů C, poprostu odwracam paznokiec z nalozonym ┼Ťwiezo ┼╝elem do g├│ry nogami nad ┼╝ar├│wk─ů uv tak aby lekko ┼Ťciek┼é na ┼Ťrodku tipsa w d├│┼é, jak zadowala mnie kszta┼ét odwracam i dalej opalam juz paznokcia aby sie utwardzi┼é potem trzeba spilowa─ç wiadomo, ale o ile ┼éatwiej i przyjemniej oraz kr├│cej si─Ö to robi! Nalezy zwrocic uwage na higieniczna strone i utrzymywanie przyrzadu w czystosci oraz na to,aby temperatura wprowadzanego plynu nie byla wyzsza niz 39-40 stopni. Dlatego ch─Ötnie dowiedzia┼éabym si─Ö od \stosowaczy\ co w trawie piszczy- bo jak widze na jednych dzia┼éa- gratulacje i kwiaty wys┼éane a na innych nie.... ALE NIE TKN─ś GO , NIECH SI─ś OBRAZI. Skoro wi─Öc LECZY SI─ś NI─ä OTY┼üO┼Ü─ć to czemu zatrzymali j─ů na GRANICY??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Od razu mowie, przygotuj sie na bol, mnie nos bolal bardzo dlugo, zwlaszcza po tej pierwszej, jeszcze pare miesiecy po operacje nos bolal gdy np.
[link widoczny dla zalogowanych]
W ka┼╝dym razie efekty wida─ç do┼Ť─ç szybko. Niech si─Ö ze mnie ┼Ťmiej─ů!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mam najmniejszego poj─Öcia, bo ja przez jodowanie nie przechodzi┼éam. [link widoczny dla zalogowanych] Szukam materia┼é├│w na temat stroju hiszpa┼äskiego, a dokladniej na znaczeniu kolorystyki w stroju hiszpa┼äskim ( przekrojowo, nie musza by─ç jakie┼Ť konkretne lata czy te┼╝ epoki ) .
Jestem dziewic─ů, ┼╝eby nie by┼éo Ale jednocze┼Ťnie jestem lesbijk─ů, ┼╝aden facet nigdy nie zadzia┼éa┼é na mnie tak, jak dziewczyna. Tak bylo kilka razy. Bylam w 9T ci─ůzy, kiedy odebra┼éam wyniki na toxo. Twin Peaks Theme ja te┼╝ uzywam tanich lakier├│w do paznokci . [link widoczny dla zalogowanych]
Witam.. pozdrawiam Nie mie─ç o wadze. A po co mi MEN? czy istnieja jakies skutki uboczne zazywanie steryd├│w? hej dziewczyny bralam gynalgin najlepiej go wkladac na lezaca przy podniesionych biodrach , tylko ze mi sie okres spoznia ciekawa jestem czy innym tez sie spoznial po tych tabletkach? Jak pisa┼éem wcze┼Ťniej, zabieg je┼Ťli przeprowadzony prawid┼éowo, nie jest szkodliwy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mam ani wyksztalcenia, ale doswiadczenia, ani znajomosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zadzwoni┼éam do pracy a on normalnie ze ┼Ťmiechu kwicza┼é w s┼éuchawk─Ö Dzi─Öki za popraw─Ö nastroju Czy moze to by─ç podra┼╝nienie lub reakcja alergiczna czy mo┼╝e to jakie┼Ť zapalenie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wyglada to słabo... [link widoczny dla zalogowanych] czas sie dłuzy a nad rankiem kiedy pora wstac ..
I dzis juz 27dzien A mi fin nic nie pow aby po kuracji przyj┼Ť─ç sie zbadac. Moze kiedys tam probowac udawadniac ze nie jest juz uzalezniony od rodzicow, bo taka byla przyczyna uznania malzenstwa za niewazne. Gynalgin to podobno skuteczny i tani lek. r─ůczk─ů pry┼Ťnicow─ů a nie ca┼é─ů powierzchnie twarzy. [link widoczny dla zalogowanych]
poznalam tez jedna polke, byla rezydentem w hotelu w ktorym mieszkalam, miala meza araba i co mi powiedziala?? Moja mama stwierdzi┼éa, ┼╝e kobiety wychodz─ůce z O┼Ťwi─Öcimia te┼╝ mia┼éy identyczne fryzury, a nie p┼éaka┼éy. Jesli moge,uwazam,ze na zaczepne posty lepiej w ogole nie reagowac,najlepszy,najskuteczniejszy sposob,sprobujcie,przekonacie sie,pozdrawiam cieplutko. Mog┼éabym wymieni─ç nazwiskami, kt├│re pod jakim wzgl─Ödem podpad┼éy, bo na stronie kliniki jest opisany personel, ale po co mi to? wiecie tak czytam czytam te wszystkie posty, i jednoznacznrj odpowiedzi nie da sie napisac.'on turek ja polka, czy to ma szanse bytu? Na koncu ciazy wazylam 72 kg a po porodzie kilka dni 61 i teraz 58.5 i waga stoi w miejscu. I ju┼╝ mia┼éam dosy─ç tego opowiadania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma jakie┼Ť mi┼ée do┼Ťwiadczenia?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 19:37, 05 Kwi 2014    Temat postu: Ja sie nie chce z toba wyklocac, tylko miej na uwadze co kom

Forum jest jedynym źródłem wiarygodnej i aktualnej informacji jaka panuje w sieci.
[link widoczny dla zalogowanych]
waga nie taka zla ale wyglad znow z miesiaca na miesiac bardziej obly.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NAPRAWDE NIC NIE CZUC UZYWAJ─ůC TEJ MASCI SKR├│RA JEST ZDRETWIA┼éA I NIC NIE BOLI [link widoczny dla zalogowanych] Ludzie Pomocy!!!
Hej dziewczyny, ja dzisiaj mam pierwszy dzien, ktos dzisiaj tez zaczal? kto┼Ť pisa┼é, ┼╝e dorastaj─ů do 2 cm, nic bardziej mylnego nie tu! Wchod┼║cie i Prosze Komentujcie Jeszcze chcia┼éam zapyta─ç jak kondycja Twojej sk├│ry po tak du┼╝ym spadku wagi? m─ůki [link widoczny dla zalogowanych]
rozmawiam i rozmawialam ze swoim partnerem na ten temat nie wiele pomoglo. U nas w ten weekend sa imieniny miasta i od piatku imprezy. zabieg chirurgiczny jest wyj┼Ťciem ale nie jedynym. Do tego wykonuj─Ö skalpel chodakowskiej, jestem po 3 mo┼╝e 4 treningu. dziewczyny zazywam luteine czy jak bede miala dostac okresu to bede miala typowe objawy jak na miesiaczke typu bol─ůce piersi i brzuch czy poprostu przyjdzie z nienacka Witam wszystkich po przeczytaniu kilku wypowiedzi na temat salonow JLD musze sie co do kilku opini nie zgodzic z tego wzgledu ze wszystko zalezy od osoby ktora nas obcina a nie od calego salonu znam jednego fryzjera ktorym tam pracuje dokladnie w Galerii Krakowskiej czlowiek no po prostu inny niz wszyscy! Macro,ja w stron─Ö wawy ,a Ty?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moim dlugim ciezkim raczej prostym gestym wlosom odpowiada NEO na grodzkiej (znam tylko pania zuze) mam na mysli tylko i wylacznie strzyzenie bo z koloryzacja i innymi zabiegami nie mam doswiadczen.
[link widoczny dla zalogowanych]
?? Tabletki nasenne jeszcze na mnie dzia┼éaj─ů ale unikam ich jak ognia bo bij─Ö si─Ö ,┼╝e potem ju┼╝ ┼╝adnej nadziei na sen nie b─Ödzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie ja stopniowo najpierw odstawiam mieso i wszystkie ci─Ö┼╝kostrawne potrawy tydzien przed jem z regu┼éy warzywa i owoce oraz odt┼éuszczone jogurty [link widoczny dla zalogowanych] Ch─Ötnie podyskutuj─Ö z osoba ktora ma dretwienie dloni (palcow ) bolesno┼Ť─ç sci─Ögien po wysilku zwlaszca w nocy ,
W takim razie to chyba kwestia przyzwyczajenia na czym się trenuje Ja pomału zaczynam widzieć efekty, a to jest najważniejsze A ona ze stoickim spokojem : Jedyne co jest w nim fajne to takie żywe kolory i zdjęcia wrocławia. 3 lata temu jako kelnerka zarabialam 5 funtów na godzinę +napiwki. Meridii tez nie polecam. [link widoczny dla zalogowanych]
Hey! Ale podkre┼Ťlam, ┼╝e jest czerwona, tak uhhhh... Prosz─Ö o pomoc, bo szukalem wszedzie i nigdzie nie znalazlem ;/ i podobnie jak Wy, moj─ů najwi─Öksz─ů zmor─ů jest brzuch i ostatnio uda, bo latem mi si─Ö o siebie ocieraj─ů i pod sp├│dnic─Ö musz─Ö zawsze nosi─ç legginsy lub rajstopy To co si─Ö dzieje z moj─ů twarz─ů to ju┼╝ przechodzi wszelkie granic─Ö. Dzi─ůs┼éa rozkrwawione niestety... dzisiaj juz lepiej z rana 50 wieczorem poprawie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witaj,olala,przedstawi─Ö Ci w skr├│cie m├│j pobyt w szpitalu.Pierwszego dnia od 7.30 w laboratorium pobrali mi krew na TSH ,MORFOLOGI─ś itd.,itp.,p├│┼║niej EKG i USG tchawicy.W po┼éudnie przyj─Öli mnie na oddzia┼é.Po 16.00 dosta┼éam 1 tabletk─Ö na uspokojenie,wieczorem drug─ů.Liczyli na to,┼╝e b─Öd─Ö spa┼éa i tak przygotuj─Ö si─Ö do operacji,ale nic z tego - zasn─Ö┼éam ok.1.00 Rano,minimalnym ┼éyczkiem wody popi┼éam moje lekarstwa.Po 7.00 dosta┼éam niebiesk─ů koszul─Ö i mia┼éam si─Ö przebra─ç (sz┼éam pod n├│┼╝ jako druga).Koszula d┼éuga,z d┼éugimi ,zako┼äczonymi mankietami r─Ökawami.Nikt si─Ö nie pyta┼é, co mam pod spodem )))Po 9.00 zawie┼║li mnie na sal─Ö,gdzie po ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
-jedne dziewczyny chwal─ů, drugie gani─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cawa a nie mozesz isc do studium fryzjerskiego rocznego albo 2letniego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

yeahhhhhhhh lato moze sie juz zaczac [link widoczny dla zalogowanych] Endi86
dZieki, poczyta┼éam mam nadzieje,ze wszystko b─Ödzie ok. g┼é├│wnie poleca┼éa to, ┼╝e firma podchodzi do tego bardzo profesjonalnie do organizacji kursu, dobre materia┼éy w cenie i wyk┼éadowcy to eksperci . troch─Ö przera┼╝aj─ůce :/ W ko┼äcu aby pozby─ç si─Ö niechcianego go┼Ťcia z┼éapa┼éam za kape─ç i z odleg┼éo┼Ťci jaki┼Ť 40 cm od ┼Ťciany rzuci┼éam w niego kapciem, oczywi┼Ťcie w niego nie trafi┼éam. Moje w┼éoski jednak i tak nie s─ů takie jak bym sobie tego ┼╝yczy┼éa. [link widoczny dla zalogowanych]
szuwareq -jesli dziala na nie deszcz tak jak mowisz albo mrzawka to najlepiej po jakiejsc odzywce w spreju nalej wody i gdy ci oklapna to poprostu idz do toalety i spryskaj je gwarantuje ci ze znow sie skreca. Rozpacz!!! Good evening, czy kt├│ra┼Ť z bywalczy┼ä tego forum ma kochanka Turka, tak dla przyjemno┼Ťci, bez zobowi─ůza┼ä, chodzi mi o znajomo┼Ť─ç trwaj─ůca d┼éu┼╝ej niz 1 sezon, chcia┼éabym pogada─ç. pozdrawiam milej niedzieli hej bankierka moj meil- [link widoczny dla zalogowanych] 4. Bejbi, zacznij lepiej swoj─ů terapi─Ö, a dopiero potem szukaj innego faceta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

prosz─Ö o odpowied┼║!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam A ja na sciaganie kamienia NFZ mam dop┼éacic 30 z┼é a piaskowanie 80 z┼é ciekawe czy mi pomoze , tez mam stan zapalny dzi─ůse┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Koniec rozmowy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosz─Ö pom├│┼╝cie!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Zuzu czekamy na wynik bety razem z Tob─ů ┼Ťciskaj─ůc kciuki
Ska tyle uty┼éam? tak czytam , czytam i r─Öce mi opadaj─ů na niewiedz─Ö... w ca┼éej rozci─ůg┼éo┼Ťci ......... Uwazasz, ze kobiety zwiazane z alkoholikami, damskimi bokserami czy hazzardzistami powinny zostac z nimi do konca cierpiac? plus znajomosc angielskiego mile widziana,albo nalezy przekwalifikowac sie (nie zawsze warto).W sumie jest tez pelno mlodych wlochow po Bocconi,Cattolica i innych uczelniach,ktorzy sa chetniej szukani,a wcale nie czekaja ich super zarobki.We wloszech jest silny nacjonalizm w przyznawaniu pracy.oprocz znajomosci.ale nie wiem,jakie masz oczekiwania,dlatego-tobie wybor.trzymaj sie cieplutko i sie nie zrazaj. [link widoczny dla zalogowanych]
pora┼╝ka. Jestem tego zdania. a czarne to nie za ciemne do takiej czerwonej sukienki?a o rodzaj butkow to mysle raczej nad sandalkami na szpilce,jakies delikatnie jak najmniej zasloniete,na paseczki.tylko co do koloru nie jestem przekonana:| Najgorsze w tym wszystkim jest to ze uzalezni┼é mnie od siebie tak bardzo ze nie potrafie bez niego funkcjonowac , przez te 6 ostatnich lat by┼é idealnym m─Ö┼╝em i kochankiem a tu nagle znowu bumm muwi ze sie zakocha┼é ale najsmieszniejsze w tym jest to ze nie potrafi┼é od nas odej┼Ť─ç , przez tydzien mowi┼é ze nie wie co ma zrobic ze do niej go strasznie ci─ůgnie ale ze tez nie moze odej┼Ť─ç od nas bo nas tez nadal kocha hmmm wkoncu zdecydowa┼é i odszed┼é ale jak przychodzi do dzieci nadal duzo rozmawiamy o nas i o tej sytuacji jest mi bardzo cizko bo nadal go kocham ale nie wiem czy bede mia┼éa do┼Ť─ç si┼éy ┼╝eby powiedziec nie jak bedzie chcia┼é wroci─ç . Realia sa nastepujace - OK, jest praca na budowie i poszukuje sie pracownikow ale nie jest to az takie latwe. Jestem , jestem ale nie moge sie dobic do kompa, tak tloczno sie ┼╗ycie w pojedynk─Ö nie jest takie z┼ée, ale fajnie mie─ç jednak paru ludzi przy sobie....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 2:33, 06 Kwi 2014    Temat postu: I nie s─ů to drogie kosmetyki, w por├│wnaniu np.

widzialam na stronie amway.
[link widoczny dla zalogowanych]
Cieszę się, ze coraz więcej ludzi ich docenia, w tym także jury Spociłam się okrutnie, a wypiłam ledwo pół butelki czyli ok 250 ml.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czesto trudno ja zastosowac w praktyce to my czujemy na wlasnej [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo mi zale┼╝y by mie─ç ten kolczyk Prosz─Ö o dobr─ů rade !!!
potraficie moze ocenic w ktorym jestem staium choroby ? Za pr├│by samob├│jcze s─ů obowi─ůzkowe skierowania do psychiatryka. okazalo sie ze czy chlopak konczylby w srodku czy nie to i tak nie bylo mozliwosci ciazy..... dodam jeszcze dla os├│b kt├│re zastanawia┼éy sie nad granic─ů skr├│cenia. miodowy blond i do teraz sie trzyma. [link widoczny dla zalogowanych]
Sa dwie drogi albo naturalne metody albo lenistwo i wspolczesna medycyna. hej Niestety nie zawsze mam orgazm, czasami wchodzi we mnie delikatnie a czasami szybko. Ja jak mi ktos na ulicy czy wzglednie gdzie indziej spojrzuy prosto w oczka, to ja prawie jak dziewica sie oniesmielam, wiec dla mnie to chyba ten net tylko pozostal To jest do zrobienia. hej! Lubi─Ö loki, bardzo mi si─Ö podobaj─ů u innych, ale te moje s─ů suche, maksymalnie porozdwajane (a nawet porozczwarzane!!!) i nigdy nie chc─ů si─Ö uk┼éada─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam kobietki
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej,ja sko┼äczy┼éam licencjat z po┼éo┼╝nictwa w listopadzie i uwa┼╝am ,┼╝e dobrze wybra┼éam.Dzieci rodzi─ç si─Ö zawsze b─Öd─ů,praca za granic─ů czeka,a zarobki kolosalne.Ponadto od pa┼║dziernika i w Polsce ma si─Ö co┼Ť zmieni─ç w sprawie p┼éac, tak┼╝e polecam,a ile satysfakcji,rado┼Ťci z cudu narodzin pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem Wam, ┼╝e moje do┼Ťwiadczenia z przed┼éu┼╝aniem w┼éos├│w s─ů bardzo du┼╝e.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

blacky75 to efekt super mam nadziej─Ö ┼╝e i mnie uda si─Ö zrzuci─ç zb─Ödne kg ja warzy┼éam sie we srod─Ö i by┼éo 81,3 obieca┼éam sobie ┼╝e b─Öde si─Ö warzy─ç po skonczonej diecie czyli za tydzie┼ä a p├│┼║niej zobaczymy ja od niedawna chodz─Ö na aerobik raz w tygoniu mam nadziej─Ö ┼╝e do ┼Ťwi─ůt b─Öd─ů juz widoczne efekty pozdrawiam i wytrwa┼éo┼Ťci do jutra :* [link widoczny dla zalogowanych] salon znajduje si─Ö na jelonkach w warszawie
przerw nie powinno sie robic - bo chodzi o to by miesnie byly regularnie obciazone. placa ci za to????O swoim nosie jak go wogole zoperujesz to powiesz co najmniej pol roku po operacji czy jestes zadowolona czy nie a nie kilka tygodni,takie wlasnie sa wiarygodne tu wpisy jak ten od zadowolonej. stagnacja jest deprymujaca i potrafi skutecznie zniechecic do dalszych cwiczen i diety... Polecam pierogi ze szpinakiem i Fet─ů!!!! pozdrawiam by┼éych i obecnych pracownik├│w [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] obstrzykiwanie sterydem moze pomoc tzn znam osoby kt├│rym pomog┼éo. bardzo si─Ö ciesz─Ö bo to w┼éa┼Ťnie ubywaj─ůca waga motywuje mnie do trzymania diety. Zaznaczam, ┼╝e nie jestem oty┼éa, jedynie ten brzuszek lekko odstaje... jane birkin i serge gainsbourg - je taime mon non plus Tak sie zastanawiam, czy jak bede chodzic codziennie, to bedzie widac jakies efekty??? Jest tam wyb├│r sprawdzonych salon├│w z ca┼éej Polski i fajne jest to, ┼╝e sta┼ée klientki dostaj─ů du┼╝e zni┼╝ki, wystarczy raz kupi─ç kart─Ö, a potem mo┼╝na korzysta─ç do oporu I to nie w jednym miejscu s─ů te zni┼╝ki za okazaniem karty, ale w wielu i sie─ç si─Ö ca┼éy czas rozrasta
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Radz─Ö i┼Ť─ç do jakiego┼Ť studia tatua┼╝u, gdzie zajmuj─ů si─Ö tez piercingiem, wybra─ç dobry kolec (stal chirurgiczna albo tytan- nie uczula i masz r├│┼╝e kolory tego materia┼éu).
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie no nie uwierzę, nie ma faceta który by nie chciał!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Taki makija┼╝ to dobry pomys┼é, tylko trzeba si─Ö zastanowi─ç czy dobra─ç barwnik do bladej sk├│ry czy do opalenizny je┼Ťli blizna jest np. [link widoczny dla zalogowanych] No widzisz skoro tobie nie podobaj─ů sie szczup┼ée dziewczyny, i nazywasz je chudymi wieszakami i to nie przez zazdro┼Ťc ,to wybacz kazda szczup┼éa osoba mo┼╝e nazwac ciebie t┼éust─ů zatuczona ┼Ťwini─ů, i to nie przez zazdro┼Ťc tylko dlatego, ze nie podobaj─ů jej si e takie kobiety.
jedna z nich : mam pytanie- czy mozna my─ç szamponem w┼éosy? nie chcia┼éabym si─Ö nazywa─ç Agnieszka , Kasia czy Basia ... A ja mam na swoim etapie (28 tc) b├│le podbrzusza jak na okres, nie mog─Ö a┼╝ i┼Ť─ç, tylko le┼╝─Ö. 1 papryczka chilli [link widoczny dla zalogowanych]
po operacji bola┼éo przez ok. Praktycznie nie wida─ç, ┼╝e rosn─ů, bo si─Ö zwijaj─ů. dr Widerkiewicz widz─Ö, ┼╝e ma dobre opinie, ale dla mnie troszk─Ö daleko - wola┼éabym gdzie┼Ť w ma┼éopolskim wojew├│dztwie. - je┼Ťli zjesz np. A nasz dyrektor zauwal od 6 do 24, bo tak podobno lubil a i tak nie mial nic lepszego do roboty w W-wie, a potem go wywalili na mordeczke. Ostatnio tu chyba ma┼éo os├│b si─Ö udziela. Patrz─ůc z perspektywy czasu, s─ů to normalne zjawiska, kt├│re nas nie oszcz─Ödzaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

..lekarze rozkladaja rece bo twierdz ze moj organizm niereaguje na hormony..
[link widoczny dla zalogowanych]
A pytania typu Kto dopuscił do wyslania... albo swiadcza o kompletnej niewiedzy na temat tego konkursu, albu totalnym skapstwie..zabraklo na SMS-y ? robiłam tam sobie oczyszczanie, kawitację, a poza tym depilację.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zapraszam na forum: [link widoczny dla zalogowanych] jak się ma sadła nadprogramowo 30cm i jakies 10 kg na plusie to efekty beda zadne,
Za 2 tygodnie wybieram sie na uzupełnienie. Palców w wakacje pokazywać nie będę bo się wstydzę, Podam obwody ud po głodówce to zobaczysz Scoiattolo, witaj! Siema! [link widoczny dla zalogowanych]
WI─śC LUDZIE NIE GADAJCIE G┼üUPOT, ┼╗E NIE ROSN─ä PO TABLETKACH PIERSI. Ja tak┼╝e przy┼é─ůcz─Ö si─Ö do rekomendacji, znalaz┼éam temat przez Google i je┼Ťli kto┼Ť naprawd─Ö szuka rozwi─ůzania problem├│w z w┼éosami, a nie tylko dora┼║nych ┼Ťrodk├│w to polecam klinik─Ö Hair Lab... Mia┼éam r├│wnie potworny stan zapalny i ogromn─ů ziarnin─Ö, ale posz┼éam do gabinetu Zdrowe Nogi i tam mi pomogli. Czy mo┼╝ecie powiedziec ile zarabia fakturzystka ????? [link widoczny dla zalogowanych] e-po-pijaku Nie ┼╝a┼éuj─Ö,┼╝e zrobi┼éam,a ba┼éam si─Ö bo to jednak nie w salonie. laska pisze, ┼╝e wa┼╝y 58kg przy wzro┼Ťcie 174cm i ma 56cm w pasie i m├│wisz, ┼╝e to jak najbardziej mo┼╝liwe, a teraz, ┼╝e jednak by┼éaby wychudzona?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 16:57, 06 Kwi 2014    Temat postu: a Ty sie nie martw, ka┼╝de laboratworium robi r├│┼╝nie.mysl

Hejja
[link widoczny dla zalogowanych]
Czo┼éo to p├│┼é biedy, bo maskuj─Ö grzywk─ů poprostu. Tak, tak, te co sie ciesza na sile to pozniej sa sfrustrowane, znerwicowane i maja poczucie zmarnowanego zycia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam, ps - kto┼Ť pyta┼é - mam 38 lat, Najlepszego w Nowym Roku dla wszystkich [link widoczny dla zalogowanych] wula- je┼Ťli chodzi o chodziki to ja jestem na nie.
te 1300 z┼é to rozumiem ┼╝e ka┼╝dy musi wnie┼Ť─ç sk┼éadaj─ůcy pozew (oczywi┼Ťcie kwota zale┼╝na od dochod├│w) Nie. http://www.youtube.com/watch?v=GeZWwjceDuI zobaczymy . Pierwsze dwa by┼éy mi┼ée. [link widoczny dla zalogowanych]
to niech dalej podrywa. A z alko jak ktos lubi wino blossom hill cabernet 0,3 wegla w 100 ml. Totalna ZNIECZULICA!!! W sklepach stosy but├│w, ale wszystko w rozmiarach 36-39. na poczatku ciazy i wynik byl ujemny teraz jednak wyszedl jak wy┼╝ej... najlepiej zrobisz jak p├│jdziesz do kosmetyczki napewno Ci pomo┼╝e. na inne pytania typu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chłopak widac bardzo to przeżywa no i ja razem z nim bo rozmawiamy o tym.
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym na 2006 rok juz nie masz raczej co liczyc bo juz sie wyczerpala pula jak pisalam na innym topicu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko ┼╝e i tak pewnie nikt w to tu nie uwierzy skoro nie widzi z kim rozmawia wi─Öc jaki sens si─Ö tak przedstawia─ç? [link widoczny dla zalogowanych] nieznacie jakiego┼Ť dobrego endokrynologa?
Chyba, ┼╝e paj─ůki opanuj─ů ca┼éy dom czy mieszkanie, tak, ┼╝e si─Ö wej┼Ť─ç nie b─Ödzie da┼éo, powtarzam, one bardziej si─Ö boj─ů ni┼╝ my Lekarka nie,wys┼éa┼éam jeszcze do 2 innych, wsz─Ödzie mnie przyj─Öli, jednak ta firma mi najbardziej odpowiada bla bla czy co? Je┼╝eli chodzi o znieczulenie to w obydwu jest bez problemu. [link widoczny dla zalogowanych]
do wiki091202 mogę prosić o namiary na Twoje źródełko Ja szukam pomysłu na siebie... Ciekawe, kto ma lepiej: Agastson. rozmowa z psychologiem: Te rozpuszczalne czy zwykłe które się wyciaga???? Nie je się i nie pije ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a co namiary ci podeslac??
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja blizna jest hmmm powiem troche dziwna.Z jednej strony, nad blizn─ů mam jeszcze lekko nadpuchniete i w tym wlasnie miejscu sk├│ra jest odr─Ötwia┼éa i nie moja Og├│lnie nie wyglada ┼║le ale to mnie jeszcze nieco martwi.
[link widoczny dla zalogowanych]
polecam fryzjerke Eweline 2 kg schudłam tylko w pierwszym tygodniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dla mnie Nikola, Oliwia, Wiktoria, Nadia, Lena... [link widoczny dla zalogowanych] Polecam Darka z Nefretete Nad Sudołem - jest super i chodze do niego juz od 5 lat wiec wiem co mowie
czesc wszystkim, po twoj maz jest juz tylko dla ciebie kozlem ofiarnym na ktorego mozna zwalic cala twoja chora psychike a ty jestes SWIETA Bettys, przeciez sama Geri przyzna┼éa w wywiadzie,┼╝e cierpia┼éa na bulimi─Ö. Witam Was dziewczyny a je┼Ťli chodzi o efekty to wczoraj mia┼éam dow├│d na to, ┼╝e te cwiczenia daj─ů efekty [link widoczny dla zalogowanych]
killa..ta masc Tribiotik nie jest na recepte i kosztuje jedna saszetka 1.50 i starcza na z 7 posmarowan...mi sie goi bardzo dobrze i sie z tego ciesze bo dziurka jest lekko zaczerwieniona i po tej masci a i ta mascia smaruj oczywiscie tylko rane;p b poco smarowac kolczyk??;p on przez masc zmatowieje... Jednak te dodatkowe kilogramy po prostu mi przeszkadzaj─ů. my┼Ťl─Ö, ┼╝e do takiego kolorku super b─Ödzie wygl─ůda┼é br─ůz bo to teraz modne po┼é─ůczenia no i ┼éadny kontrast b─Ödzie Wzi─ů┼éem patyczek do uszu i przeci─ů┼éem go na p├│┼é wzd┼éu┼╝, tak ┼╝e otrzyma┼éem cienk─ů pod┼éu┼╝n─ů rynienk─Ö. Hej.Polecam fryzjera na paderewie w Katowicach. mia┼éam operacje a zdjeli mi w lutym 2007r.Samo wyd┼éu┼╝anie ko┼Ťci nic mnie nie bola┼éo;gorzej by┼éo z rozciwiczeniem kolana.Ta metoda wymaga duzo cierpliwosci.Musze teraz cwiczy─ç i obcia┼╝ac noge na wadze.Uwazam ze ta metoda jest dobra kiedy┼Ť mia┼éam bardzo d┼éugie i proste ale po obci─Öciu do ramion zacze┼éy mi si─Ö same kr─Öci─ç,,, i bardzo mi si─Ö to podoba bo mam balejage i fajnie to wygl─ůda P Ale nie o tym chcia┼éam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do oczyszczajaca sie
[link widoczny dla zalogowanych]
Dostałam od męża na rocznicę zaproszenie do ambasady (szkoda, ze nie jest w scislym centrum).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
obr├│bk─Ö tekstu, napisanie streszczenia, odp.

czy udalo ci sie wsrod znalezionych osob poznac kogos WOLNEGO i chetnego na zwiazek ?? [link widoczny dla zalogowanych] Poza tym tesknie do Polski, choc moje zycie jest przeciez tutaj .
Sp├│┼║nia┼é mi si─Ö okres jakie┼Ť 3 tygodnie. a ci, co pisz─ů, ┼╝e s─ů super to albo kryptoreklama, albo zak┼éadaj─ů raz na 2 miesi─ůce Zgadzam si─Ö z Tob─ů, za bardzo rozrywkowi to oni nie s─ů. masa┼╝ cz─Ö┼Ťciowy Jesli chodzi o Wroc┼éaw,to na ul.S┼éowia┼äskiej jest dobry ginekolog tylko,ze pryuwatnie 50zl za wizyte... [link widoczny dla zalogowanych]
3 lutego odebralam moje ┼Ťwiadectwo FSP co uprawnia mie do studiowania na Hochschulach, do Uniwerk├│w tak jak juz wspominano potrzeba DSH (prostrze moim zdaniem bo tylko z jezyka niemieckiego). chcialabym zrobic je w grudniu,na poczatek 1 zastrzyk w gorna warge,czy cos wogole bedzie widac po 1?czy bede mogla pokazac sie ludziom na oczy w ten sam dzien czy beda one moze jakos mocno opuchniete,sine czy cos takiego?ggg prosze o odpowiedz Albo ANDRZEJ PIASECZNY - I JESZCZE Ja czekam na konsultacj─Ö w szpitalu Narutowicza w Krakowie. Reprezentuje klas─Ö taneczn─ů \S\ w ta┼äcach latynoameryka┼äskich i klas─Ö \A\ w ta┼äcach standardowych. Bardzo prosz─Ö o kontakt ze mn─ů je┼Ťli kto┼Ť ma podobne objawy b─ůd┼║ prosz─Ö o maila do specjalisty. Zesp├│┼é monday academy zapewnia fundament, wsparcie jak i inspiracj─Ö do pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum anty fanˇw Tokio Hotel Strona G│ˇwna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin